Maleją wydatki reklamowe Lidla, rosną Tesco

Autor: www.dlahandlu.pl 10 listopada 2016 10:49

Według danych firmy Nielsen za okres 31 października - 6 listopada, sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 9 198 498 zł (12 548 954 zł tydzień wcześniej). W tym samym okresie Tesco przeznaczyło na ten cel 7 274 419 zł (4 714 498 zł tydzień wcześniej), Rossmann 4 807 102 zł (5 728 118 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się następujące marki:T-Mobile, Lidl, Plus, 7 DAYS, Tesco, Play, Rossmann, Neonet, Nivea, Ibuprom.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane