Małgorzata Rozenek promuje markę Foxy

Autor: wirtualnemedia.pl 25 maja 2015 10:51

Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, rozpoczęła zakrojone na szeroką skalę działania content marketingowe z udziałem Małgorzaty Rozenek - informują wirtualnemedia.pl.

Osią komunikacji jest seria krótkich filmów poradnikowych, w których Małgorzata Rozenek prezentuje różnorodne, praktyczne zastosowania ręczników papierowych marki Foxy w gospodarstwie domowym. Rady udzielane przez gwiazdę telewizji TVN dotyczą zarówno najbardziej typowych problemów związanych z utrzymaniem czystości w domu jak i sytuacji, w których niezbędna jest bardziej specjalistyczna wiedza. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży oraz poszerzenie zastosowań, z którymi jest kojarzona marka Foxy.

Filmowe porady publikowane są na kanale Foxy Polska w serwisie YouTube i na fanpage facebookowym marki. Dodatkowo uruchomiono osobną sekcję na portalu Interia.pl oraz emitowane są reklamy displayowe. Kampania potrwa przynajmniej do końca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane