Mały perkusista promuje Kinder Biovital

Autor: press.pl 10 grudnia 2010 10:36

Ruszyła kampania multiwitaminy Kinder Biovital Younior, nowego produktu firmy Bayer. Twarzą kampanii jest Igor Falecki, dziewięcioletni perkusista - bohater popularnych filmów na YouTube.

 

Biovital Younior z portfolio marki Kinder Biovital to tabletki musujące w trzech owocowych smakach, przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym. W spocie, który ma podkreślać, że multiwitaminy wspierają aktywność fizyczną i umysłową dzieci, występuje Igor Falecki. Gdy miał cztery lata, grał już na perkusji, a filmy z jego występami były przebojami w serwisie YouTube. W reklamie chłopiec wystąpił z mamą.
Spot emitowany jest m.in. w TVP, TVN i Polsacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane