Marcin Gortat reklamuje wodę Primavera

Autor: wirtualnemedia.pl 27 maja 2013 12:16

Startuje kampania reklamowa wody źródlanej Primavera. Jej twarzą został koszykarz Marcin Gortat.

Marcin Gortat został wybrany na twarz marki Primavera ze względu na jego pozytywny wizerunek, osiągnięcia sportowe i zaangażowanie w popularyzację koszykówki. Ruszająca właśnie kampania z udziałem Gortata wspiera wprowadzenie na rynek nowej butelki wody Primavera - o pojemności 1 litra.

Akcja reklamowa ma zasięg ogólnopolski i obejmuje nośniki outdoorowe (billboardy, infosceeny i citylighty firm Stroer i AMS). 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane