Marcredo z dwoma nowymi markami w potfolio

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2015 14:56

Oferta marcredo Center w Kutnie poszerzyła się o sklepy Monnari i Green Point. Podczas negocjacji właściciela obiektu reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.


Salon Monnari w marcredo Center Kutno zajmie powierzchnię 161 m kw. Greenpoint liczy 62 sklepy własne oraz 21 sklepów franczyzowych z odzieżą na terenie całej Polski. Nowy salon w Kutnie zajmie powierzchnię 81 m kw, jest to sklep własny marki Greenpoint.
marcredo Center to zlokalizowane przy ul. Kościuszki 73, centrum handlowe, otwarte wiosną ubiegłego roku. Wśród najemców galerii znajdują się między innymi H&M, Reserved, Cropp, House, Mohito, Big Star, Smyk i Empik.
Firma Cushman & Wakefield jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni handlowej istniejącego marcredo Center Kutno oraz uczestniczy w procesie komercjalizacji marcredo Center Zawiercie planowanego na 2017 r. i marcredo Center w Kołobrzegu planowanego na 2017 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane