Margaryna Manuel w nowych opakowaniach

Autor: Media&Marketing 13 grudnia 2010 12:04

Margaryna Manuel w nowych opakowaniach

Marka Manuel, należąca do Bunge Kruszwica, zmieniła ostatnio opakowania.

Punktem wyjścia dla designu opakowania było stworzenie mocnego czerwonego panelu eksponującego logotyp marki i postać Manuela. Dzięki temu zabiegowi ikona marki została związana z logotypem, co ma zwiększyć siłę rebrandingu. Manuel zyskał nową zrelaksowaną pozę, która podkreśliła klimat sjesty i beztroski charakter marki.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane