PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Mariusz Machnicki przeszedł z Fashion House Polska do Echo Investment

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2012 21:21

Mariusz Machnicki został dyrektorem Outlet Park Szczecin - pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie zachodniopomorskim realizowanego przez spółkę Echo Investment.

REKLAMA


Machnicki od lat specjalizuje się w kierowaniu outletami. Ostatnio związany był z firmą Fashion House Polska, gdzie pracował jako dyrektor operacyjny ds. handlowych centrum outletowego Fashion House Warsaw. Wcześniej zdobywał doświadczenie w Inter Ikea Centres Polska SA (dyrektor parku handlowego w Jankach) i Donaldsons Polska (dyrektor centrum Ogrody w Elblągu).
- Klienci oprócz możliwości robienia zakupów w 130 markowych sklepach, będą mogli skorzystać również z oferty 7-salowego kina Helios, supermarketu Piotr i Paweł i sklepu Smyk Mega Store. - mówi Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin.
„Najważniejszy jest wskaźnik konwersji, czyli liczba osób dokonujących zakupów w stosunku do liczby osób tylko odwiedzających dane miejsce. Dla centrów outletowych średni wskaźnik konwersji wynosi około 80-95 proc. Oznacza to, że na 10 osób odwiedzających outlet, aż 8 dokona zakupu. W regularnych centrach handlowych wskaźnik ten jest dużo niższy i kształtuje się na poziomie 35-55 proc." - dodaje dyrektor Outlet Park Szczecin.

Outlet Park Szczecin powstaje w rejonie Prawobrzeże, w miejscu funkcjonującego centrum handlowego przy ul. Struga, którego właścicielem jest Echo Investment. Kredytowanie inwestycji zapewnia umowa z bankiem PKO BP.
Komercjalizacja obiektu zmierza ku końcowi, wynajęte jest już blisko 90 proc. powierzchni. Trwają rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali. Komercjalizacja prowadzona jest we współpracy z CBRE.
Realizacja Outlet Park Szczecin odbywa się w dwóch etapach. Prace budowlane rozpoczęły się w czerwcu 2011 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Polimex-Mostostal SA. Pierwsza, trwająca już faza, zakłada powstanie galerii handlowej, w której znajdzie się 70 lokali handlowych, 7-salowe kino Helios, supermarket „Piotr i Paweł" i Smyk Mega Store. Jej zakończenie zaplanowano na III kwartał 2012 roku. Najwcześniej rok po zakończeniu pierwszego etapu, rozpoczną się prace związane z drugą fazą, w której powstanie około 60 sklepów.
Powierzchnia wynajmowalna Outlet Park Szczecin to 24 000 mkw., powierzchnia całkowita to 30 200 mkw. Klienci będą mieli do dyspozycji 1 400 miejsc parkingowych. Projekt wykonawczy elewacji obiektu powstał w biurze Open Architekci, projekt wykonawczy wnętrz wykonała firma S.M.Art, projekt wykonawczy obiektu wykonała i koordynowała szczecińska pracownia STUDIO A4.
W swoim portfolio Echo Investment posiada 20 zrealizowanych centrów handlowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA