PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Marka Always kontynuuje akcję "#jakdziewczyna"

Autor: wirtualnemedia.pl 5 marca 2015 11:19

Z okazji Dnia Kobiet marka podpasek i wkładek Always (należąca do Procter & Gamble) udostępniła kolejny spot pod hasłem „#jakdziewczyna". Podkreśla przy tym pozytywne efekty, które przyniósł pierwszy etap tej kampanii.

REKLAMA
Akcja pod hasłem „#jakdziewczyna" została rozpoczęta w połowie ub.r. od prezentacji materiałów pokazujących, że nastoletnie dziewczyny, inaczej niż te młodsze, mają negatywne skojarzenia z określeniem „robić coś jak dziewczyna". Celem kampanii jest wspieranie dziewczyn, żeby stawały się bardziej pewne siebie jako młode kobiety.

Udostępniony właśnie spot składa się z krótkich klipów przesłanych przez internet (m.in. na portalach społecznościowych), które pokazują, jak nastolatki wykonują różne czynności (głównie związane ze sportem i hobby), podkreślając z dumą, że robią to jak dziewczyny.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA