PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Marka Amazon jest warta blisko 140 mld dolarów

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 7 czerwca 2017 10:31

W najnowszym raporcie BrandZ sieci takie jak Walmart, Aldi, Tesco, Lidl i Carrefour zostały wymienione jako "najcenniejsze globalne marki detaliczne". Walmart zajął miejsce czwarte, Aldi miejsce dziewiąte, Tesco miejsce piętnaste, Lidl szesnaste, a Carrefour znalazł się na miejsce siedemnastym.

Według rankingu, niekwestionowanym numerem jednej wśród marek handlu detalicznego jest firma Amazon, która w ciągu roku odnotowała 41-procentowy wzrost wartości marki. Internetowy detalista jest obecnie warty ponad 139 miliardów dolarów, co czyni go ponad dwukrotnie cenniejszym od kolejnej marki na liście - Alibaba (59 miliardy dolarów).

Na ogólnej liście Amazon zajmuje czwarte miejsce, podczas gdy Alibaba zajmuje 14 miejsce. Na czele są takie marki jak Google, Apple i Microsoftu. Pierwsze dwie wyceniane są powyżej 200 mld dolarów: odpowiednio 245,6 oraz 234,7 mld dol.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9739

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane