Marka Aquafresh odświeża wizerunek

Autor: wirtualnemedia.pl 21 stycznia 2015 11:06

Ruszyła kampania reklamowa odświeżająca wizerunek marki artykułów do higieny jamy ustnej Aquafresh (produkowanych przez GlaxoSmithKline). Akcję, której bohaterem jest Kapitan Aquafresh, przygotowały i realizują firmy TBWA, AdLiner, MediaCom Warszawa i New Age Media - podają wirtualnemedia.pl.

Spot rozpoczynający nową kampanię Aquafresh jest utrzymany w konwencji zwiastuna hollywoodzkiej produkcji. Jego bohaterem jest Kapitan Aquafresh, nowy brand hero tej marki, który dzielnie walczy z cukrem atakującym jamę ustną w formie słodyczy.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do dzieci. Jej pierwszy etap obejmuje 18 kin Cinema City (spoty przed filmami i animacje w holach), a kolejny będzie prowadzony także w telewizji i internecie.

Jest to część ogólnoeuropejskiej akcji odświeżającej wizerunek Aquafresh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane