Marka Bacardi z nową strategią komunikacji

Autor: wirtualnemedia.pl 30 maja 2011 10:50

Strategia jest oparta na idei "Together". Brand chce się kojarzyć z optymizmem i mocnymi więziami międzyludzkimi.

Motywem przewodnim nowej strategii komunikacyjnej Bacardi jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi.

W związku z tym działania promujące Bacardi pod hasłem "Together" będą zachęcać konsumentów do spotkań z przyjaciółmi i znajomymi w świecie realnym, inspirując do zostawienia na jakiś czas znajomości wirtualnych na rzecz spędzania czasu na wspólnych imprezach. W ramach akcji specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's na imprezach w całej Polsce będą badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety. Nowa strategia Bacardi będzie też wspierana działaniami marketingowymi w mediach.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane