Marka Ballantine's Fines promuje się w sieci

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2011 15:48

Ruszyły dwie strony internetowe marki i profil na Facebooku.

Działania marki Ballantine's Finest w sieci internetowej to kolejny krok w umacnianiu wizerunku brandu związanego z konsekwentnie prowadzoną od dwóch lat kampanią "Plan Ballantine's - Wyjdź poza schemat" (występuje także jako "Plan B - Wyjdź poza schemat"). Projekt stron internetowych
i profil na Facebooku skierowane są do konsumentów pełnoletnich, a ich celem jest edukacja na temat marki oraz zachęcanie do poszukiwania niestandardowych pomysłów w życiu.

Osią komunikacyjną a zarazem aplikacją konkursową na wprowadzenie aktywności marki w internecie jest film „Plan Piotra B", który stosuje niekonwencjonalne sposoby na poznanie dziewczyny. Film będzie emitowany na profilu marki na FB oraz stronie www.twojplanb.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane