Marka Belvedere wspiera akcję charytatywną Bono

Autor: pr 15 września 2011 11:11

Charytatywną ideę (RED) stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka.

Belvedere Vodka jest pierwszą polską marką współpracującą z (RED). Tym samym znalazła się w gronie najważniejszych, światowych marek, takich jak: Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani, które swego czasu pojawiły się w charakterystycznej czerwieni. Przyłączając się do projektu każda z nich stworzyła specjalną linię produktów, sygnowanych logotypem (RED), a część zysków ze sprzedaży przekazana została do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią (Global Fund to fight AIDS, Tuberculosis and Malaria). W przypadku Belvedere Vodka będzie to aż 50 proc.

W ramach współpracy powstała specjalna butelka (BELVEDERE) RED, zawierająca klasyczny wariant tej wódki. Na butelce tradycyjnie znalazł się Pałac Belwederski - symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED) nawiasach. Ich czerwień sygnalizuje alarmującą sytuację i wzywa do działania.

Światowym ambasadorem (BELVEDERE) został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane