REKLAMA
REKLAMA

Marka Bering chce umocnić swoją pozycję w Polsce

Autor: pr 13 października 2014 13:59

Duński producent zegarków i biżuterii BERING Group ApS nabył 100% udziałów w firmie „New Setup Sp. z o.o.”, która dotychczas była jego polskim dystrybutorem. Nazwę firmy zmieniono na „Bering Time Sp. z o.o.”. Robert Obrębski został mianowany nowym dyrektorem naczelnym w Polsce.

REKLAMA

Zabiegi te mają na celu umocnienie relacji z kluczowymi klientami i niezależnymi sklepami w kraju, zwiększenie liczby przedsięwzięć podejmowanych wspólnie z dużymi klientami, zorientowanymi na współpracę z producentami oraz dalszy rozwój obecnej już półtora roku na rynku marki BERING.

Po udanym i szybkim wejściu na rynek zaledwie cztery lata temu marka BERING jest obecna w Niemczech, Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, Stanach Zjednoczonych i ponad 30 innych krajach na całym świecie.

Po półtora roku jej pozycja ugruntowała się także w Polsce. Produkty sprzedawane są za pośrednictwem sklepu BERING w jednym z największych centrów handlowych w centrum Warszawy. Dystrybucją na cały kraj zajmują się partnerzy detaliczni. Zarząd BERING dostrzega w firmie BERING Time Sp. z o.o. duży potencjał, który zagwarantuje dalszy wzrost udziału marki w tym rynku. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,60

  • Śr

    3,11

  • Min

    2,20

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA