REKLAMA
REKLAMA

Marka Beskidzkie rusza z wielokanałową akcją promocyjną

dlahandlu.pl 7 maja 2014 12:24

Marka Beskidzkie 6 maja rozpoczęła wielokanałową kampanię promocyjną przy współpracy ze znanymi Youtuberami.

REKLAMA

Ich akcję „Manifest Bez Kitu" rozpoczęły specjalne spoty nakręcone z udziałem Ravgora, Martina Stankiewicza, Red Lipstick Monster, Wapniaka i Piotra Ogińskiego, w których poprzez niecodzienną prowokację namawiają internautów, aby być sobą. W swoich filmach udowadniają, że nie warto pozować na kogoś innego.

Do „Manifestu Bez Kitu" można dołączyć biorąc udział w konkursie wideo, wysyłając krótki film (max 5s i max 20Mb) o tym, że jest się autentycznym każdego dnia. Nagrodami w konkursie są zestawy imprezowe: produkty Beskidzkich oraz designerskie koszulki. T-shirty zostały zaprojektowane przez artystę Gouda. Nagrodą główną, wieńczącą wszystkie edycje, jest iPad Air 16 GB WiFi.

Za koncepcję kreatywną kampanii i realizację odpowiedzialna jest agencja interaktywna Eura7.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,66

  • Śr

    3,24

  • Min

    2,20

» Produkty » Sklepy » Regiony

REKLAMA