REKLAMA
REKLAMA

Marka Biedronka wyceniona na 2 996,7 mln zł

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 18 grudnia 2013 09:29

Biedronka drugi rok z rzędu zajęła trzecie miejsce w Rankingu Polskich Marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” i firmę Acropolis. Wartość marki Biedronka została wyceniona na 2 996,7 mln zł.

REKLAMA

Od pierwszej edycji Rankingu Polskich Marek, który miał miejsce w 2004 roku, wartość marki Biedronka wzrosła 12-krotnie - o 2 745 mln zł, a w porównaniu z wynikami z 2012 roku - o ponad 240 mln zł. Biedronka w tegorocznym zestawieniu znalazła się także na pierwszej pozycji wśród 10 supermarek rankingu, czyli firm, które w ciągu ostatnich dziesięciu lat zyskały najwięcej na wartości.

Podobnie jak w 2012 roku, marka Biedronka zajęła też 4. miejsce w zestawieniu najsilniejszych marek.

  • joł 2013-12-19 09:26:52

    to wkońcu trzecie czy 4-te?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA