PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Marka Briju w galeriach Rank Progress

Autor: pr 13 listopada 2015 10:51

Producent biżuterii BRIJU dołączył do grona najemców inwestycji planowanych przez Rank Progress SA. Salony jubilerskie zostaną otwarte w galeriach w Wejherowie i Kołobrzegu.

Salony BRIJU pojawią się w dwóch centrach handlowych, które Rank Progress SA planuje zrealizować w Wejherowie, lokal o powierzchni 76 mkw. oraz w Kołobrzegu – salon o powierzchni najmu 67 mkw.

Galeria handlowa w Wejherowie będzie liczyć 21 tys. mkw. powierzchni całkowitej i ponad 14 tys. mkw. powierzchni najmu. W przygotowywanym obiekcie znajdzie się ok. 60 lokali, w tym market spożywczy, market RTV/AGD oraz butiki odzieżowe, punkty handlowe oraz usługowe i strefa Food Court. 

Centrum handlowe w Kołobrzegu usytuowane będzie w południowej części miasta. W przygotowywanym obiekcie znajdą się między innymi: market budowlany, elektromarket, operator spożywczy oraz 50 lokali handlowo-usługowych. 

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2015 r. BRIJU osiągnęła 404,8 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost o 47,4% względem porównywalnego okresu w roku ubiegłym. Skonsolidowany zysk netto wzrósł o 74,1% r/r i wyniósł 13,9 mln zł.

W segmencie surowców Grupa osiągnęła 388,8 mln zł przychodów (wzrost o 46,5% r/r) i 21,8 mln zł zysku brutto ze sprzedaży (wzrost o 39,8%), natomiast w segmencie wyrobów jubilerskich przychody wyniosły 16,0 mln zł, a zysk brutto ze sprzedaży 6,7 mln zł, co oznacza wzrost r/r o odpowiednio 76,2% i 143,8%.

W III kw. własna sieć sprzedaży powiększyła się o trzy nowe sklepy i na koniec września liczyła 21 salonów. W IV kwartale zostało otwartych 5 kolejnych salonów. - Razem z dzisiejszymi otwarciami działa 26 sklepów BRIJU, a do końca roku będzie ich 30 – dodał Piotrowski.

W tym roku zostały otwarte salony m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy i Płocku. W przyszłym roku BRIJU zamierza otworzyć podobną ilość sklepów, co w roku bieżącym. Wśród miast, w których w 2016 roku zostaną otwarte nowe salony są m.in. Kołobrzeg, Mielec, Głogów i Września.

- Obecnie pracujemy nad kolejnymi umowami, już w tym momencie mamy wynegocjowane umowy na lokalizację ok. połowy nowych sklepów. Rozwijamy się zarówno w dużych miastach, które mają większy potencjał sprzedażowy, jak i w mniejszych, gdzie koszty funkcjonowania sklepów są niższe, a ich rentowność jest szybciej osiągana – dodał Przemysław Piotrowski.

Na sezon przedświąteczny zaplanowano pierwszą ogólnopolska kampanię marketingową.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane