PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Marka Coccodrillo notuje skokowy wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2017 12:01

Spółka CDRL, zarządzająca siecią sklepów Coccodrillo, zanotowała we wrześniu 34 proc. wzrost sprzedaży rok do roku. Sprzedaż e-commerce wzrosła o 41 proc.

Spółka poinformowała, że we wrześniu sprzedaż w sieci detalicznej w Polsce wyniosła 12,43 mln zł, podczas gdy rok wcześniej było to 9,3 mln zł Sprzedaż przed internet wzrosła odpowiednio do 2,3 mln zł, z 1,55 mln zł.

Narastająco, po trzech kwartałach 2017 roku przychody CDRL wyniosły 106,7 mln zł, wobec 99,7 mln zł po trzech kwartałach 2016 roku. Oznacza to wzrost rok do roku o 7 proc. W segmencie e-commerce przychody za trzy kwartały wzrosły o 26 proc., do 11,5 mln zł, z 9,2 mln zł.

Coccodrillo to znana rodzicom marka odzieży dla niemowląt i dzieci. Każdego roku wyspecjalizowany zespół projektuje ofertę jesienno-zimową oraz wiosenno-letnią. Łącznie co sezon powstaje kilkadziesiąt zróżnicowanych kolekcji, zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców.

Obecnie sieć sprzedaży w Polsce  liczy 220 salonów natomiast zagranicą 135 między innymi w Austrii, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rumuni, krajach bałtyckich, a także w Arabii Saudyjskiej, Mongolii, Libii. Dodatkowo w roku 2010 uruchomiony został sklep internetowy Coccodrillo. Sprzedaż tym kanałem dystrybucji stale się rozwija zarówno w Polsce jaki i Czechach oraz Niemczech. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane