REKLAMA
REKLAMA

Marka Felix wprowadza nowości i prowadzi akcję promocyjną

Autor: pr 27 października 2014 10:26

Marka Felix wprowadza nowości i prowadzi akcję promocyjną

Marka FELIX znów zaskakuje! Właśnie wprowadziła na rynek nowe przekąski dla kotów FELIX Crispies w trzech smakach. Ponadto w ofercie marki FELIX dostępna jest nowa linia mokrej karmy FELIX Sensations. Wprowadzeniu obu nowości towarzyszy kampania telewizyjna i wielka akcja samplingowa, która będzie miała miejsce w największych miastach Polski.

REKLAMA

 

Wsparciem dla marki FELIX jest również kampania telewizyjna, która wystartowała 6.10.2014 r. i swoim zasięgiem obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN) oraz kanały tematyczne dopasowane do grupy docelowej marki. W celu wzmocnienia komunikacji spot emitowany jest również na platformach VOD oraz w sieci kin Cinema City. Zaplanowano również samplingi w sklepach, podczas których zostanie rozdanych ok. 10 000 saszetek z karmą.

Za przygotowanie akcji samplingowej odpowiada agencja OKIA część Grupy V&P. Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja McCANN Worldgroup, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Rekomendowana cena detaliczna przekąsek FELIX Crispies to ok. 4,50 zł
Rekomendowana cena detaliczna saszetki karmy FELIX Sensations 100g to ok. 1,99 zł

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA