PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Marka Gardenia chce zwiększyć rozpoznawalność

Autor: pr 26 sierpnia 2015 14:37

Kampania rozpoczyna się od sierpnia br. i ma charakter długoterminowy.

Akcja obejmuje internet, prasę i TV, rozpoczyna ją seria 24 filmów, które pokazują jak łatwo i szybko przygotować smaczne i zdrowe potrawy z wykorzystaniem produktów marki Gardenia. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców z informacją o produktach.

Znany z mediów prowadzi autorski pro­gram „Rączka gotuje” w TVP Katow­ice. Prowadzi również radiowy pro­gram „Rączka godo i gotuje” w Radio Katow­ice oraz współpracuje z „Dzi­en­nikiem Zachodnim”. Jego umiejęt­ności kuli­narne zadzi­wiają wszys­t­kich zain­tere­sowanych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane