Marka Grycan rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową

dlahandlu.pl 20 maja 2015 17:10

 Marka Grycan rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową Na zdj. Zbigniew Grycan, Fot. mat. pras.

Marka Grycan – lody od pokoleń w nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Od 15 maja materiały można zobaczyć w kinach, telewizji, prasie oraz internecie.

– Film pokazuje jak powstają nasze lody. Na początku, w naszej domowej kuchni, rodzi się pomysł i receptura nowego smaku, a następnie te same czynności i receptury przenoszone są do procesu produkcji. Nawet produkując lody na tak ogromną skalę robimy to zawsze w poszanowaniu tradycji, łącząc metody rzemieślnicze z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie uznajemy żadnych kompromisów jeśli chodzi o jakość naszych lodów. To sprawia, że z odpowiedzialnością sygnuję własnym nazwiskiem każde opakowanie, które opuszcza naszą fabrykę – podsumowuje Zbigniew Grycan.

Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem występują pracownicy firmy, wyświetlane będą zarówno na wielkim, jak i małym ekranie. Można je obejrzeć w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19.25 na antenie Polsatu, w dłuższej wersji w sieci 36. kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2 minutowej wersji na kanale YouTube, a także w ramach platform mediów społecznościowych marki Grycan – Lody od pokoleń.

Od połowy maja przez całe lato działania prowadzone będą również w największych miastach Polski w formie kampanii outdoorowej, także w ogólnopolskich, czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych oraz w ramach kampanii internetowej. Działania w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową marki, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.

Koncepcja i linia kreatywna kampanii opracowana została przez zespół marketingu firmy, który odpowiedzialny był także za zakup mediów. Wsparcie PR kampanii oraz działania w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller.

Marka Grycan - Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. Sieć lodziarni firmowych w Polsce liczy obecnie ponad 120 lokali. Oferta marki Grycan zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego jak i sorbetów z owoców oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane