PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Marka Häagen-Dazs chce być atrakcyjna dla millenialsów

Autor: wirtualnemedia.pl 18 lipca 2017 09:44

Marka Häagen-Dazs chce być atrakcyjna dla millenialsów fot. materiały prasowe

Marka lodów premium Häagen-Dazs po ponad 56 latach istnienia na rynku zmienia wizerunek.
Celem rebrandingu jest zerwanie z wizerunkiem nudnej, przewidywalnej marki i uatrakcyjnienie jej dla millenialsów - podają Wirtualnemedia.pl.

W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych odświeżono logotyp marki i wygląd opakowań, które mają atrakcyjnie prezentować się na zdjęciach w mediach społecznościowych. Za tę część kampanii odpowiada Love Creative z Manchesteru. Nowe opakowania agencja stworzyła we współpracy z trzynastoma artystami, tak by jak najlepiej trafiły w upodobania millenialsów. Oprócz odświeżenia identyfikacji wizualnej, postawiono także na komunikację na Facebooku i Instragramie - czyli platformach, gdzie millenialsi spędzają najwięcej czasu.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9445

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane