Marka Jan Niezbędny odświeża wizerunek

Autor: pr 5 lipca 2016 13:05

Marka Jan Niezbędny odświeża wizerunek Fot. mat.pras.

Marka Jan Niezbędny, lider w kategorii produktów gospodarstwa domowego wprowadza Brand Hero, który nosi cechy pozytywnego, energicznego pomocnika niezastąpionego w każdej pracy domowej. Poszczególne kategorie produktów reprezentuje ta sama postać, za każdym razem w nowej odsłonie, z innym atrybutami. Za stworzenie kreacji Brand Hero dla Jana Niezbędnego odpowiada agencja Brands Alive.

Celem wprowadzenia Brand Hero dla marki Jan Niezbędny było umocnienie jej wizerunku jako nowoczesnej, innowacyjnej, oferującej produkty wysokiej jakości, godnej zaufania. Nowy bohater pomaga również odświeżyć markę obecną na polskim rynku już od ponad 15 lat oraz podkreślić szeroką ofertę kategorii i produktów charakteryzujących się rozwiązaniami ułatwiającymi codzienne życie. W założeniach nowej komunikacji Brand Hero jest nie tylko częścią historii marki Jan Niezbędny, ale również naturalny pomostem komunikacyjnym dla poszczególnych linii produktowych.

- Marka Jan Niezbędny definiowana jako postać z imienia i nazwiska to naturalny punkt wyjścia do stworzenia Brand Hero. Komunikacja naszego bohatera opiera się na rodzinie haseł „Jan Niezbędny do…” pieczenia, gotowania itd. Wykorzystaliśmy znaczenie nazwy marki, jako element hasła jednocześnie prezentując poszczególne kategorie produktów. Stworzona personifikacja marki nawiązuje naturalnie do logotypu tworząc z nim spójny wizerunek graficzny, który może być wykorzystywany w kampaniach marki prowadzonych w różnych kanałach marketingowych. Jesteśmy przekonani, że Jan Niezbędny jako Brand Hero szybko zyska sympatię konsumentów i pokaże bogactwo rozwiązań i produktów w segmencie gospodarstwa domowego – powiedziała Karolina Osuch, Communication Director w Agencji Brands Alive.

Do zadań agencji należało m.in. stworzenie kilkunastu postaci i graficznych motywów przewodnich (Key Visuals) dla poszczególnych grup kategorii produktów. Na podstawie kreacji Brands Alive powstał szereg materiałów wspierających sprzedaż, materiały BTL oraz gadżety.

Marka Jan Niezbędny istnieje od 2000 roku. Portfolio Jana Niezbędnego to obecnie około 200 produktów w kilkunastu kategoriach. W portfolio marki znajdują się m.in. nowoczesne deski do prasowania, suszarki do bielizny worki na śmieci, folie aluminiowe i do żywności, produkty śniadaniowe, do pieczenia i gotowania, naczynia jednorazowe, mopy, ścierki, zmywaki i rękawice.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane