REKLAMA
REKLAMA

Marka Kikkoman wspiera sprzedaż konkursem

Autor: pr 2 lutego 2016 09:44

Z początkiem lutego wystartował konkurs organizowany przez markę Kikkoman, w której producent japońskich sosów sojowych nagradza smakoszy tej przyprawy. Do wzięcia udziału w zabawie wystarczy odrobina wiedzy i kreatywności.

REKLAMA

Kikkoman chcąc zainspirować konsumentów do stosowania swoich produktów w codziennej kuchni oraz odkrywania nowych kulinarnych doznań, przygotował konkurs – „Dodaj życiu smaku”. Producent zachęca przy jego pomocy do częstszego sięgania po sosy sojowe Kikkoman, bliższego poznania marki oraz eksperymentowania z nowymi smakami. 

Konkurs „Dodaj życiu smaku” rozpoczął się 1 lutego i trwa do 27 marca 2016 r. Wystarczy odwiedzić stronę internetową producenta japońskich sosów sojowych www.kikkoman.pl, wejść na sekcję poświęconą konkursowi i odpowiedzieć na kilka pytań. Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury konkursu wybierze najciekawsze odpowiedzi. Każdy kto weźmie udział w konkursie ma szansę na wygranie 1 z 3 nagród głównych, a są to: Thermomix, wielofunkcyjny robot kuchenny Kenwood i blender kielichowy Philips oraz 1 ze 100 zestawów sosów sojowych Kikkoman.

Konkurs zorganizowany przez markę Kikkoman jest elementem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej, która ma na celu wsparcie sprzedaży, wzmocnienie wizerunku marki i dotarcie do nowych konsumentów. Komunikacja konkursu zostanie wsparta dodatkową kampanią reklamową w mediach elektronicznych oraz materiałami POS w wybranych sieciach handlowych, w tym m.in. plakatami i ulotkami dedykowanymi całej akcji.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA