Marka Kupiec wspiera sprzedaż loterią

dlahandlu.pl 18 maja 2015 14:26

Marka Kupiec wspiera sprzedaż loterią Fot. mat. pras.

15 maja wystartowała loteria „Wygrywaj w zdrowym stylu” organizowana przez markę Kupiec. Akcja promocyjna ma na celu wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów, którzy utożsamiają się z hasłem „zdrowe nie znaczy nudne”.

Przez cały okres trwania loterii codziennie jedna osoba wygrywa rower Kross, a w wielkim finale do wygrania będzie samochód Opel Adam. Aby wziąć udział w loterii należy kupić produkt firmy Kupiec, zachować paragon oraz opakowanie i zarejestrować się na stronie www.loteriakupiec.pl.

Pula nagród w loterii ma wartość 170 000 zł. Loteria trwa do 15.09.2015 r. i jest szeroko komunikowana, zarówno na opakowaniach, jak poprzez komunikację w mediach. Na potrzeby loterii ruszyła kampania reklamowa w internecie, a także uruchomiona została strona www.loteriakupiec.pl. Działania nagłaśniające akcję są prowadzone także na fanpage „Zdrowe nie nudne” oraz „Coś na ząb”. Kampania obejmie także wybrane tytuły prasy kobiecej i stacje radiowe, działania in-store oraz dodatkowe działania, m.in. współpracę z blogerami, konkurs dla detalistów, outdoor.

Ufundowane nagrody w loterii – rowery wpisują się w hasło towarzyszące marce „zdrowe nie znaczy nudne”.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane