REKLAMA
REKLAMA

Marka Leżajsk promuje się wśród mieszkańców Warszawy

Autor: pr 17 sierpnia 2016 17:56

Marka Leżajsk promuje się wśród mieszkańców Warszawy Fot. mat.pras.

Nadwiślańskie bulwary zyskały nową atrakcję. Przy Pomoście 511 stanął pierwszy w Polsce WOLNOMAT. To innowacyjne urządzenie skonstruowane zostało przez markę Leżajsk, która w ten sposób chce zachęcić mieszkańców Warszawy do spokojnego smakowania życia i pokazuje, że warto zwolnić i delektować się chwilą.

REKLAMA

WOLNOMAT sprawdza poziom wyczilowania. Uczestnicy tego oryginalnego eksperymentu siadają wygodnie na leżaku, a na ich głowę zakładany jest czytnik fal mózgowych połączony z WOLNOMATEM. Teraz wystarczy się zrelaksować i pozostać w tym stanie określoną ilość czasu. Nagrodą dla tych, którzy w głębokim relaksie wytrwają odpowiednio długo, będzie butelka nowego Leżajska. Piwa, które warzone jest w spokojnym regionie Podkarpacia, gdzie czas płynie niespiesznym rytmem, a nieskażona natura inspiruje do smakowania każdej chwili.

WOLNOMAT towarzyszyć będzie imprezom z cyklu Urban Live Beats sponsorowanego przez markę Leżajsk, które co czwartek odbywają się w nadwiślańskim Pomoście 511.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA