Marka Lipton wspiera sprzedaż loterią

Autor: pr 13 marca 2015 09:23

Marka Lipton wspiera sprzedaż loterią

Ruszyła druga edycja kampanii marki Lipton - "Zanurz i wygraj".

Wykorzystano innowacyjną technikę parzenia, polegająca na tym, że po zanurzeniu torebki herbaty w wodzie, pojawia się na niej ukryty symbol. Do wygrania są Tablety Samsug Galaxy TAB S, Kamery GoPro oraz opakowania herbaty Lipton piramidki.

Stworzono stronę ww.zanurziwygraj.pl, powstały specjalne opakowania objęte sprzedażą promocyjną oraz spot telewizyjny.

Spot telewizyjny ukaże się od kwietnia na antenie TVN i Polsat.

Okres sprzedaży promocyjnej: 02.03.2015-31.03.2015.

Za kampanię i działania PR odpowiada agencja RED8 DIGITAL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane