REKLAMA
REKLAMA

Marka lodowa MÖVENPICK promuje się w serialu

Autor: pr 4 kwietnia 2013 09:17

Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki" emitowanym w stacji POLSAT.

REKLAMA
Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK - kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim.

- Postanowiliśmy wystąpić w serialu emitowanym w bardzo kobiecym paśmie w telewizji POLSAT, ponieważ jest on silnie związany ze światem marki. Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po pyszne, rozpływające się w ustach, lodowe desery MÖVENPICK - mówi Alicja Strójwąs, Product Manager w Dziale lodów Nestlé Polska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA