REKLAMA
REKLAMA

Marka Lotto wchodzi do Polski

Autor: www.dlahandlu.pl 21 sierpnia 2012 09:13

Włoska marka Lotto produkująca konfekcję, obuwie oraz akcesoria sportowe rozpoczęła współpracę z Marketing Investment Group - właścicielem m.in. salonów Sizeer, Timberland oraz Umbro. MIG podpisał z marką Lotto umowę licencyjną i jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki w Polsce.

REKLAMA

Marka Lotto to 4 podstawowe kolekcje. Linie „Tennis" i „Running" będą dostępne tylko dla klientów hurtowych MIG oraz w kanałach sprzedaży e-commerce. Z kolei linie „Football" i „Lifestyle" dostępne w hurcie oraz w strumieniu retailowym 50 style.

- Zachęceni sukcesami, które pod wodzą Lotto odnoszą sportowcy na całym świecie postanowiliśmy zaprezentować jej produkty polskiemu konsumentowi. Oprócz profesjonalnych linii dla sportowców i amatorów sportu zaprezentujemy kolekcję lifestylową. Solidną i jednocześnie świetnie uszytą - mówi Konrad Gill, brand manager marki Lotto w Marketing Investment Group.

MIG stawia na silną współpracę z klientami hurtowymi. - Nasza oferta z pewnością będzie konkurencyjna - zależy nam na promocji marki w Polsce na szeroką skalę. Wierzymy, że klienci docenią najważniejsze zalety Lotto, która przecież jest firmowana przez naszą gwiazdę tenisa - Agnieszkę Radwańską - dodaje Konrad Gill.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA