REKLAMA
REKLAMA

Marka Lurpak promuje się w programie klulinarnym

Autor: pr 5 maja 2016 12:31

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę.

REKLAMA

Punktem centralnym kampanii jest dedykowany program telewizyjny marki Lurpak we współpracy ze stacją Kuchnia+ - o nazwie „AKCJA IMPROWIZACJA”. Program będzie się składał z ośmiu odcinków emitowanych co tydzień w piątki na antenie Kuchni+ o godz. 21.30. Twarzą kampanii oraz programu została Monika Dąbrowska – zwyciężczyni 2 edycji programu Hell’s Kitchen i szefowa kuchni w restauracji Endorfina. W każdym odcinku pojawiać się będą goście specjalni blogerzy kulinarni, osoby ze świata biznesu i sztuki, którzy dzielą pasję gotowania. Każdy odcinek to rywalizacja pomiędzy prowadzącą program Moniką a zaproszonym gościem. Rywalizacja będzie polegać na przygotowaniu wykwintnego dania z wybranych składników znajdujących się w specjalnym pudełku tzw. Magic Box.

Równolegle do programu przygotowany został konkurs, w którym nagrodą główną jest możliwość udziału w ostatnim odcinku programu. Zadaniem uczestników jest wysłanie przepisu na autorskie danie z wykorzystaniem masła Lurpak wraz ze zdjęciem oraz uzasadnienie dlaczego zasługuje na nagrodę. Trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone udziałem w finale oraz możliwością rywalizacji o 15 tys. zł.

Od połowy kwietnia Działania mediowe w kampanii obejmują emisję 30’’ oraz 15’’ spotów w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. W sieci kin Multikino oraz Helios pojawią się 60” spoty. Działania w internecie obejmują kampanię w modelu programmatic oraz działania display w modelu performance. Na potrzeby programu stworzono dedykowany mu fanpage. W wybranych tytułach prasowych Burda m.in. Claudia, Gala, Moje Gotowanie pojawią się reklamy prasowe.

Za przygotowanie kampanii w tym pomysł, strategię oraz realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z iProspect, Amnet oraz Lubie to – linked by Isobar. Za koncept kreatywny oraz kreacje spotów odpowiada W&K London.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA