Marka M.E.A.L dostępna w wielu sieciach, ale nie w Lidlu i Biedronce

www.portalspozywczy.pl 23 czerwca 2016 20:31

Na rynku zadebiutowała pierwsza w Polsce spożywcza marka militarna M.E.A.L.  W ramach marki M.E.A.L. dostępne są konserwa żołnierska, grochówka, smalec oraz golonka. Produkty trafiły do sprzedaży w największych sieciach handlowych w Polsce oprócz Biedronki i Lidla.

Firma chce skierować komunikację do tradycyjnych konsumentów dań gotowych i konserw, czyli niżej uposażonych pracowników fizycznych w średnim wieku. Ponadto do młodszych mężczyzn, studentów, spędzających aktywnie czas poza domem m.in. na biwakach, wypadach w teren, pod namiot. - Celem projektu M.E.A.L. jest również zainteresowanie grupy tzw. hobbystów, pasjonatów w takich obszarach jak: surwiwal, militaria, wędkarstwo, sporty ekstremalne itp. - mówi Bartosz Ponikło. Jak zauważa dyrektor ds. marketingu Artety, odwołanie się do aspektów militarnych jest wyjątkowo uzasadnione w przypadku żywności konserwowanej w puszkach. Ma ona bowiem swój rodowód właśnie w wojsku.

Strategia marketingowa odwołująca się do coraz liczniejszej grupy konsumentów zainteresowanych wojskowością i tzw. preppingiem ma pomóc producentowi w mocnym wejściu w kategorię, która od lat znajduje się w stagnacji. Jak przyznaje przedstawiciel Artety, większość producentów obecnych na rynku powiela schematy odwołując się do klasycznych wartości takich, jak: tradycja, rodzina, domowy smak. Produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność, duże porcje oraz metalowe opakowania, które sprawdzają się w ekstremalnych warunkach. 

Właścicielem marki jest Arteta, która należy do litewskiej grupy kapitałowej NDX, UAB aktywnie działającej w branży baby food, pet food oraz spożywczej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane