Marka Mola z nowym designem

Autor: pr 19 maja 2016 09:25

Marka Mola z nowym designem Fot. Czteryczwarte

W wyniku wygranego przetargu firma Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marek Mola. Efekty rozpoczętej w 2014 roku współpracy możemy oglądać na półkach sklepowych.

Mola to znana na polskim rynku marka ręczników papierowych, papieru toaletowego i chusteczek. W 2014 roku rozpoczęły się prace nad unowocześnieniem jej wizerunku, obejmujące zmianę portfolio i odświeżenie logotypu. Rebranding dotyczył także Tento, czyli marki będącej odpowiednikiem Moli, ale na rynkach Czech, Słowacji i Węgier.

Zadaniem Czteryczwarte było zaprojektowanie opakowań ręczników papierowych i papierów toaletowych dla obu marek. Miały one podkreślać zarówno właściwości pojedynczych produktów, jak i nadrzędną ich cechę, czyli wytrzymałość, a także być zgodne z nową strategią komunikacyjną marki, wyrażoną hasłem „Mamy sposób na każdy Ups!”.

Aby wyróżnić markę Mola na półce zdecydowano się na nowoczesny design oparty na dużych, wyrazistych płaszczyznach kolorystycznych. Zrezygnowano także z brand hero infantylizującego markę i zastosowano komunikację ikonograficzną podkreślającą atrybuty funkcjonalne poszczególnych produktów.

Stworzone opakowania przyciągają uwagę na półce i w pełni realizują założenia strategiczne marki, czego dowodem są pozytywne wyniki badań konsumenckich oraz wzrost sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane