REKLAMA
REKLAMA

Marka Olej Polski z wiosenną kampanią

Autor: pr 2 marca 2016 11:11

Ruszyły wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. „Smakowitą” kampanię telewizyjną zainicjowaną jesienią ub.r. wsparły działania w prasie. Autorem reklamy Oleju Polskiego jest agencja Kalicińscy.com. Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

REKLAMA

Kampania wizerunkowa Oleju Polskiego realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do Grupy BZK. Działania opierają się na spotach telewizyjnych prezentujących walory oleju jako niezbędnego składnika zdrowych i smacznych dań. Tym razem marka nawiązuje do świąt wielkanocnych. Aktywności w telewizji wspiera cykl advertoriali w prasie kobiecej.

Za kreację kampanii telewizyjnej dla marki odpowiada agencja reklamowa Kalicińscy.com. Nad zakupem, planowaniem mediów i przebiegiem kampanii czuwa dom mediowy UM (Universal McCann).

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA