Marka Oreo dzięki konsumentom chce się znaleźć w Księdze Rekordów Guinnessa

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2011 10:27

Już za kilka dni miłośnicy marki ciastek Oreo na całym świecie podejmą próbę ustanowienia rekordu, który na zawsze może zapisać się w Księdze Rekordów Guinnessa. Ich celem jest oznaczenie w ciągu 24 godzin jak największej liczby wpisów "Lubię to" na profilu marki na portalu Facebook.

Do bicia rekordu Guinessa dołączyć może każdy, również polscy konsumenci, z myślą o których marka zadebiutowała w Polsce w styczniu 2011 roku.

Próba bicia rekordu Guinessa rozpocznie się we wtorek 15 lutego br., o godzinie 9.00. Zgodnie z regulaminem Księgi Rekordów Guinessa w tej kategorii, fani Oreo będą musieli dokonać co najmniej 45 tys. wpisów "lubię to", aby zdobyć tytuł i zapewnić Oreo miano „najbardziej lubianego" ciastka na świecie.

Polscy internauci również będą mieli szansę przyłączyć się do tej akcji. Kampania kierująca ich na profil Oreo ruszy 15 lutego br. o godzinie 15:00 i potrwa 24 godziny. Głównym celem kampanii będzie wygenerowanie jak największej liczby kliknięć a co za tym idzie przekierowanie jak największej liczby osób na funpage Oreo na Facebooku. Służyc będą temu interaktywne billboardy reklamowe na takich stronach jak facebook.pl, onet.pl, pudelek.pl, wp.pl czy na platformie Gadu-Gadu, zachęcające do "polubienia" postu, a co za tym idzie przyłączenia się do bicia rekordu Guinessa z Oreo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane