PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim

Autor: pr 10 października 2017 12:01

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim fot. materiały prasowe

W ramach dalszej współpracy z Marcinem Dorocińskim, ambasadorem marki Ostoya, pojawiła się Ostoya w specjalnym kartoniku z wizerunkiem jej ambasadora i informacją o programie ochrony wilków.

Do produkcji wódki Ostoya wykorzystywana jest pszenica wyłącznie z regionu Bieszczad, ostoi dzikiej natury. Ostoya w specjalnych opakowaniach z wizerunkiem jej ambasadora oraz informacjami o programie ochrony wilków dostępna będzie do wyczerpania zapasów. Akcja dotyczy butelek o pojemności 700 ml.

- Wprowadzona w 2015 roku wódka Ostoya konsekwentnie utrwala się w świadomości konsumentów jako produkt top premium zgodny z definicją Polskiej Wódki. Dzięki prowadzonym działaniom, wśród których istotnym elementem jest kampania OSTOYA DLA WILKÓW, znajomość marki nieustannie rośnie. Odzwierciedleniem sukcesu są wolumenowe przyrosty na poziomie 30 proc. w ostatnim roku. W tym czasie cały rynek top premium clear wzrósł o 16 proc. – mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.

W ramach kampanii „OSTOYA DLA WILKÓW” marka przekazała WWF Polska grant na realizację programu ochrony wilka bieszczadzkiego. 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane