Marka Piccolo z nową akcją promocyjną

Autor: pr 16 maja 2016 10:55

„Bąbelki strzelają, nasi wygrywają!” to hasło marki Piccolo na zbliżające się EURO 2016. Ogólnopolska promocja konsumencka Piccolo, lidera rynku owocowych napojów musujących dla dzieci, rozpoczyna się w maju. Do sklepów trafi 55 000 tysięcy butek Piccolo z prezentem: zestawem do malowania barw kibiców na twarzach małych i dużych fanów piłki nożnej.

Sportowa promocja Piccolo potrwa do końca czerwca. Jej celem jest zachęcenie dzieci oraz rodziców do świętowania zwycięstw „naszych bohaterów” oraz wspólnej zabawy i radosnego spędzania czasu podczas EURO 2016. 

Od maja do czerwca w wybranych hipermarketach Carrerour i Tesco oraz w sklepach Żabka w całej Polsce do każdej z 55 000 tysięcy butelek Piccolo Strawberry o smaku soczystych truskawek oraz intensywnie brzoskwiniowego Piccolo Peach dołączane są biało-czerwone farbki do malowania twarzy. W sklepach pojawią się też specjalne ekspozycje.

Akcja nawiązuje do wcześniejszych działań marki Piccolo chętnie odwołującej się do świata dziecięcych marzeń i bohaterów. Piłkarze dla wielu małych kibiców są jednymi z pierwszych w życiu idoli i wzorców do naśladowania, dlatego Piccolo chce wspierać dzieci w tworzeniu atmosfery wielkiego piłkarskiego święta i zachęcać ich do kibicowania. Owocowe bąbelki Piccolo mają sprawić, że każdy mecz nabierze wyjątkowego smaku dla całej rodziny.

Piccolo to owocowy napój musujący dostępny w czterech smakach: truskawkowym, brzoskwiniowym, wiśniowym i owoców tropikalnych, w butelce o pojemności 750 ml. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane