Marka Piotr i Paweł od 26 lat na rynku

Autor: www.dlahandlu.pl 13 października 2016 08:40

W grudniu 26 lat temu Eleonora Woś wraz z synami Piotrem i Pawłem otworzyła pierwszy sklep o powierzchni 60 mkw. Rok później w  grudniu 1991 roku swoją działalność rozpoczął supermarket "Piotr i Paweł".  


Z okazji urodzin sieć przygotowała dla klientów zniżki sięgające 50 proc. oraz wydała specjalną gazetkę handlową.

Obecnie Piotr i Paweł posiada 137 supermarketów w całej Polsce, w każdym województwie. W br. sieć otworzy łącznie 11  sklepów, poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych  Franczyzobiorców. 

Obroty sieci za ubiegły rok finansowy wyniosły 2 123 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc. W roku 2016 przewidywana jest  wyższa  dynamika wzrostu obrotu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane