Marka Piotr i Paweł warta prawie 300 mln zł

Autor: Puls Biznesu 16 grudnia 2013 10:33

Sieć supermarketów Piotr i Paweł znalazła się wśród najcenniejszych marek Wielkopolski. W drugiej edycji plebiscytu Ranking Wartości Marek Wielkopolski, wyceniona została na 294,04 mln zł - informuje Puls Biznesu.

W wielkopolskim rankingu analizie poddano lokalny biznes, m.in. z sektora B2B. W tej kategorii najwyżej oceniona została firma Trasko-Inwest, zajmująca się budową hal sportowych. Jej wartość to 69,73 mnl zł - informuje Puls Biznesu.

Ranking Wartości Marek Wielkopolski opracowała Rada Wspierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane