Marka Prima promuje kawę konkursem

Autor: Marketing&Media 7 października 2010 10:41

Marka Prima promuje kawę konkursem

Ambasadorką kampanii jest dziennikarka Monika Richardson, natomiast wsparcia udzielają scenarzystka Ilona Łepkowska oraz socjolog Tomasz Sobierajski.

W ramach kampanii realizowany jest ogólnopolski konkurs na najpiękniejsze historie rodzinne we współpracy z redakcją "Pani Domu". Jego ideą jest zachęcenie Polek i Polaków do spotykania się i wspólnego przywoływania historii - zarówno tych pouczających, jak i tych zabawnych, które łączą nas i pozwalają odkryć siebie nawzajem.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane