Marka Princessa rusza z nową kampanią

Autor: pr/dlahandlu.pl 7 listopada 2013 09:46

4 listopada, pod hasłem "Lekko tak", wystartowała nowa, ogólnopolska kampania telewizyjna należącej do Nestlé marki Princessa. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.

Komunikacja w telewizji jest kolejnym etapem wspierającym relaunch marki, który w połowie roku objął zmianę opakowania.

Przez cały okres trwania kampanii telewizyjnej emitowany będzie nowy, 30-sekundowy spot. Kampania swoim zasięgiem obejmie najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne docierające do grupy docelowej marki. W celu wzmocnienia komunikacji spot emitowany jest również na platformie VOD.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane