Marka Princessa sponsorem serialu "Julia"

Autor: pr 26 stycznia 2012 09:35

Od połowy stycznia marka Princessa sponsoruje serial "Julia" emitowany w stacji TVN.

- Postanowiliśmy sponsorować serial emitowany w bardzo kobiecym paśmie w telewizji TVN, ponieważ jest on silnie związany ze światem marki. Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po pyszne, rozpływające się w ustach wafelki Princessa - mówi Maja Kołodziejczyk, product manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.

W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji serialu, a także przy zwiastunach będą emitowane 8-sekundowe spoty marki Princessa. Działania w TV będą miały swoje rozwinięcie w internecie - marka będzie widoczna w postaci brandingu na platformie TVN Player oraz belki.

Dopełnieniem działań sponsoringowych jest konkurs walentynkowy "Miłość jak z komiksu" komunikowany w paśmie autopromocyjnym TVN oraz na stronie internetowej www.julia.tvn.pl. Aby wziąć w nim udział, wystarczy do 14 lutego 2012 r., za pomocą aplikacji dostępnej na stronie www.konkurs.julia.tvn.pl, stworzyć komiks opowiadający historię miłosną. Na autorów dziesięciu najlepszych projektów czekają bardzo atrakcyjne nagrody: luksusowy weekend w SPA z ukochaną osobą, w towarzystwie twórców i bohaterów serialu oraz kosz pysznych wafelków Princessa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane