Marka Puchatek w nowej szacie graficznej

Autor: pr 7 października 2014 12:13

Maspex rusza z kampanią marki Puchatek. W ostatnim czasie, do sprzedaży trafiły również opakowania w nowej, odświeżonej szacie graficznej.

W reklamach producent napoju kakaowego Puchatek podkreśla, że produkt zawiera cynk i magnez, które wspomagają rozwój funkcji poznawczych - koncentrację, uczenie się i pamięć. Z tyłu każdego opakowania znajduje się "Akademia Puchatka", w której dzieci mogą poprzez ciekawe ćwiczenia i zabawy trenować logiczne myślenie.

Kampania jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, TVP, Polsat oraz na kanałach tematycznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane