Marka Purina One ponownie z kampanią rekomendacji

Autor: pr 3 lutego 2014 13:11

Marka PURINA ONE wystartowała z kolejną kampanią rekomendacji karmy dla kotów. Tym razem konsumenci testują nowy produkt PURINA ONE Coat&Hairball.

Kampania potrwa do 21 lutego, a za jej przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja Streetcom.

To kampania nietypowa, bo skierowana do szczególnego konsumenta, jakim jest zwierzę i jego pan. Pierwszym jej etapem było wyłonienie 2500 posiadaczy kotów, którzy szczególnie dbają o zdrowie i wygląd swoich zwierząt. Wyselekcjonowaną grupę zaproszono do kampanii product seeding dla innowacyjnej karmy PURINA ONE Coat&Hairball, która wpływa na zdrowie skóry kota, jego piękną sierść, minimalizuje tworzenie się kul włosowych i ogranicza nadmierne linienie. 

Każdy ambasador otrzymał zestaw karmy PURINA ONE Coat&Hairball oraz szczegółowe informacje na temat zdrowego żywienia kotów oraz nowego produktu. Zadaniem osób, biorących udział w akcji, jest wypróbowanie karmy oraz podzielenie się swoją opinią na jej temat ze znajomymi, również na portalach społecznościowych, ponieważ kampania prowadzona jest zarówno w realu jak i Internecie. Akcję wspierają także blogerzy ze Streetcom Blog Team, którzy na blogach będą komentować reakcje swoich ulubieńców na nową karmę oraz efekty jej działania na skórę i sierść kotów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane