Marka Stovit stawia na marketing rekomendacji

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2016 11:08

Agencja Streetcom Polska rozpoczyna kampanię marketingu rekomendacji dla marki Stovit. Do udziału w akcji zostało zaproszonych 1000 ambasadorów, których zadaniem będzie przetestowanie nowego produktu „Naturalnie owocowe” marki Stovit i rekomendowanie go wśród znajomych i rodziny.

Kampania rekomendacji dla firmy Stovit ma na celu poinformowanie konsumentów o nowym produkcie oraz zwiększenie jego świadomości. Ważną rolę będzie pełnił również aspekt edukacyjny w zakresie naturalnego niskoprzetworzonego składu produktu i jego szerokiego spektrum zastosowań w kuchni. 

Do projektu zaproszonych zostało 1000 ambasadorów, zarówno kobiet jak i mężczyzn w wieku 25-65 lat, którzy lubią eksperymentować w kuchni i dla których ważne jest zdrowe odżywianie. Konsumenci dżemów i konfitur, a także owoców mrożonych, gotowych mieszanek do smoothie i owoców w żelu.

Na potrzeby kampanii stworzona zostanie specjalna strefa kulinarna, do której zaproszonych zostanie 15 tys. konsumentów ze społeczności Streetcom spełniających kryteria target grupy, a którzy nie zakwalifikowali się do kampanii. Komunikacja w strefie kulinarnej będzie oparta o hasło: „Naturalnie owocowe” i jej celem będzie rozwój i wspieranie pasji kulinarnych ekspertów.
Paczki ambasadorskie, które otrzymają eksperci zawierać będą 10 słoiczków „Naturalnie owocowych” w różnych smakach. Kampania uwzględniać będzie szereg akcji zdjęciowych inspirowanych hasłem „Od śniadania do kolacji z Naturalnie owocowymi!” i zamieszczanych przez ambasadorów m.in. w social mediach, na blogach i forach.

Dzięki kampanii marketingu rekomendacji eksperci będą mieli okazję przekonać się o unikalnym składzie nowych produktów marki Stovit oraz o możliwościach ich wielorakiego kulinarnego zastosowania. Całkowity planowany zasięg akcji to 1,6 mln kontaktów.

 

 

 



 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Joanna 2016-05-11 20:15:43

    Mam przyjemność testować i gorąco polecam. Nie dość, że pyszne, to jeszcze pozbawione konserwantów, barwników i syropu glukozowo-fruktozowego. Moje dziecko życzy sobie jeść Naturalnie Owocowe na śniadanie, obiad i kolację

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane