REKLAMA
REKLAMA

Marka Troll stopniowo znika z rynku

Property News 22 marca 2013 13:18

Na polskim rynku pozostało jeszcze około 20 samodzielnych sklepów odzieżowych Troll. Jak zapowiedział w rozmowie z Propertynews.pl Bogusz Kruszyński, wiceprezes spółki Redan SA, która rozwijała tę sieć, placówki te będą stopniowo znikać z rynku.

REKLAMA
Sama marka Troll przeszła ewolucję. Jej oferta nie jest pomyślana jako coś, co ma zapełnić cały sklep, ale ma być uzupełnieniem dla oferty naszej sieci sklepów Top Secret - wyjaśnia Bogusz Kruszyński.

Coraz mniej na rynku jest też widoczna marka Drywash. - Drywash nie ma obecnie żadnych sklepów monobranżowych. Artykuły z metką Troll czy Drywash będą dostępne przede wszystkim w kornerach, gdzie można kupić także asortyment innych dostawców - podsumowuje.

Troll to ubrania dla młodych ludzi. Kolekcje pojawiają się w krótkich seriach. W ofercie są też dodatki, takie jak paski, torby, czapki, biżuteria, czy też buty.

Troll jest jedną z marek odzieżowych najdłużej obecnych na polskim rynku. Ma blisko dwudziestoletnią historię.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA