REKLAMA
REKLAMA

Marka Winiary promuje zupy

Autor: pr 26 października 2011 09:49

Pod hasłem "Zupa jak malowana" od października realizowana jest druga odsłona kampanii marki Winiary "Zupy to nasza specjalność" promującej zupy jako wartościowy posiłek na każdą okazję i zachęcającej do ich "malowania", czyli dekorowania.

REKLAMA
Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży oraz po raz pierwszy kampania reklamowa w telewizji.

Główną platformą komunikacji jest serwis winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc zawierający informacje i ciekawostki na temat sztuki zdobienia zup.

Kampania reklamowa potrwa do końca października. 15-sekundowe spoty zwracające uwagę, że zupy są specjalnością Polaków (jemy ich rocznie 4,6 miliarda litrów) i należą do ich ulubionych potraw, są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych.

Kampanii towarzyszą także działania w punktach sprzedaży. W ramach prowadzonych w weekendy samplingów, przez cały październik i listopad można spróbować zup. Częścią aktywacji w sklepach są także konkursy dla konsumentów.

Poza kampanią w telewizji akcję „Zupy to nasza specjalność" wspierają kampanie w radiu RMF FM i w prasie kobiecej oraz na stronie Winiary.pl i w portalu Interia.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA