Marka Winiary rozdała czytelnikom Metra sosy sałatkowe

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2010 14:22

Marka Winiary rozdała czytelnikom Metra sosy sałatkowe

160 tysięcy produktów zostało rozdanych przez kolporterów dziennika „Metro". Kolporterzy rozdawali przechodniom saszetki produktów - trzy z sześciu nowych Sosów sałatkowych: Wiosenny ze szczypiorkiem, Swojskie zioła oraz Koperkowo-ziołowy.

Punkty dystrybucji oznaczone były dodatkowo flagami promującymi produkt i reklamami na wózkach kolporterskich, a kolporterzy nosili koszulki z logo marki Winiary
.
Prowadzone działania to kolejna już organizowana na dużą skalę akcja samplingowa marki Winiary, realizowana przy współpracy z „Metro". Wcześniejsze tego typu przedsięwzięcia obejmowały m.in. produkty "Pomysł na..." (150 tys. sampli), zupy „Bukiet Warzyw Winiary" (120 tys.), czy zupy „Jak u mamy Winiary" (210 tys.). Wszystkie akcje zawsze cieszyły się dużym wzięciem i spotykały z pozytywną reakcją wśród przechodniów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane