REKLAMA
REKLAMA

Marka własna prezerwatyw You and Me od Abpol Company

Autor: produkty 5 czerwca 2013 12:58

Marka własna prezerwatyw You and Me od Abpol Company

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., wprowadziła do sprzedaży nową, własną markę prezerwatyw You&Me.

REKLAMA

Kanałami dystrybucji nowych produktów będą m.in. stacje benzynowe i saloniki prasowe, czyli tzw. „rynek convenience", sklepy ogólnospożywcze oraz sieci handlowe. W ciągu 3 lat planowane jest osiągnięcie przez Abpol minimum 10 proc. udziału w rynku prezerwatyw, który należy do stabilnych, a jego wartość szacowana jest w Polsce na około 150 mln zł rocznie w cenach detalicznych brutto.

„W chwili obecnej rynek prezerwatyw jest praktycznie podzielony pomiędzy dwóch graczy: firmę Reckitt Benckiser (właściciel marki Durex) oraz Ansell (właściciel marki Unimil i Skyn). Obaj gracze mają razem ponad 90 proc. udziału w rynku i koncentrują się na produktach premium, których cena na półce przekracza zwykle 10 zł. Abpol chce zaproponować produkt dla młodych konsumentów, wchodzących dopiero na rynek, szukających dobrego produktu, ale niemających jeszcze zbyt dużej siły nabywczej." - podsumowuje Wejner.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA