Marka własna ważnym czynnikiem w walce o klienta

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 5 lipca 2010 07:49

Marka własna ważnym czynnikiem w walce o klienta

- Konkurencja obecnie stosuje bardzo drastyczną politykę handlową, często na pograniczu prawa. Dotyczy to sposobu zatrudniania, przestrzegania czasu pracy a także polityki cenowej, która nosi znamiona dumpingu. Nie ułatwia to rywalizacji na zasadach zdrowej konkurencji. Niemniej jednak dbamy o to, aby klienci chętnie robili zakupy w sklepach o sprawdzonej renomie, które oferują towary świeże i w bardzo atrakcyjnych cenach - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Małgorzata Zuzaniuk, prezes Stowarzyszenia Kupców i Przedsiębiorców Polskich "Razem".


 

- Nasze promocje cieszą się dużym uznaniem i zainteresowaniem, dobór produktów jest bardzo staranny i dostosowany do pory roku i zapotrzebowań klienta. W gazetkach znajdują się produkty znane i rozpoznawalne w cenach konkurencyjnych.

Bardzo istotnym magnesem dla klientów jest marka własna Lewiatan, która jest dostępna tylko w sklepach pod szyldem Lewiatana. Na Lubelszczyźnie, jako jedyna sieć posiadamy te produkty w swojej ofercie i klienci nasi już docenili ich wysoką jakość przy bardzo atrakcyjnej cenie. Obserwujemy ciągły wzrost sprzedaży marki własnej Lewiatan - wyjaśnia Małgorzata Zuzaniuk.

 

Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców Polskich "Razem" powstało w 2002 roku z potrzeby wspólnych działań środowiska kupieckiego w obliczu ekspansji super- i hipermarketów. Decyzję o zrzeszeniu się podjęło czterdziestu trzech członków założycieli. Są to właściciele sklepów z terenu województwa lubelskiego, głównie z Lublina, Chełma i okolic. W 2009 roku sklepy Razem zostały przyłączone do sieci Lewiatan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane