REKLAMA
REKLAMA

Marka Włocławek stawia na Facebooka

Autor: pr 19 kwietnia 2016 14:00

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z Agros Nova (należącą do Grupy Maspex). Od kwietnia jest ona odpowiedzialna za komunikację marki Włocławek na Facebooku.

REKLAMA

Działania skoncentrują się na komunikacji na Facebooku – prowadzenia profilu marki i kampanii reklamowych, wspierających promocję.

Włocławek to marka wywodząca się z regionu Kujaw z tradycjami sięgającymi 1964 roku. Ze względu na charakterystyczny smak, który Włocławek zawdzięcza dodatkowi przecierów z selera i cebuli, nie da się go pomylić z żadnym innym ketchupem. W macierzystym regionie Kujaw Włocławek to produkt kultowy, obdarzony przez konsumentów niespotykaną lojalnością i sympatią.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA